بازدید رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور از مرکز روابط عمومی

[ad_1]

رئیس مرکز ملی حل اختلاف کشور با حضور در مرکز روابط عمومی قوه قضائیه ضمن گفتگوی چهره به چهره با مراجعین به رفع مشکلات آنان پرداخت.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی با حضور در مرکز روابط عمومی با تعدادی از مددجویان دیدار و جزئیات پرونده آنها را بررسی کرد.

در این جلسه که با حضور علی اصغر رفاهی معاون دادستانی دیوان عالی کشور و مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه و محمود حکیم مدیرکل نظارت و بازرسی مرکز توسعه حل اختلاف برگزار شد به پرونده های حقوقی مختلف رسیدگی شد. و رسیدگی به امور کیفری و دستورات ویژه صادر شده است.

صادقی در خصوص این نشست گفت: جلسات عمومی داوران ارشد رویداد ارزشمندی است که در دوره تحول و تعالی صورت می گیرد. در این جلسات مردم در طرح مشکلات و مطالبات خود آزادند و در همان جلسه دستورات لازم برای رفع مشکل صادر می شود.

رئیس مرکز حل اختلاف با تشریح چند مورد از این موارد گفت: بیشتر موارد مطرح شده در این جلسه مربوط به هیئت حل اختلاف بود که موظف شد پیگیری شود تا اقدامات لازم انجام شود. در اسرع وقت.

وی با اشاره به اینکه درخواست های مددجویان در صورت قانونی بودن قابل حل است، خاطرنشان کرد: در صورت قانونی نبودن درخواست ها، توضیحات لازم برای حل نشدن مشکل از سوی مسئولان حاضر در این جلسات ارائه می شود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف با تاکید بر تداوم این جلسات گفت: “

مدیرکل روابط عمومی به تشریح نحوه انجام مراجعات روزانه پرداخت و گفت: به طور متوسط ​​روزانه 300 مراجعه شخصی داریم که پرونده های آنها توسط کارشناسان به دقت بررسی می شود و جلساتی برای رفع آنها برگزار می شود.

علی اصغر رفاهی افزود: برخی از پرونده های مددجویان پس از بررسی توسط کارشناسان به مراجع قضایی مربوطه ارجاع می شود تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.