پاسخ قائم مقام موسسه به اجرای احکام حبس به شکایات شهروندان از سامانه 135

[ad_1]

رئیس اداره امور اجتماعی و پیشگیری وزارت امور اجتماعی گفت: به مردم قول می دهیم با تخلفات صنفی برخورد جدی تری داشته باشیم و اگر در سامانه 135 نقصی وجود داشته باشد حتما آن را اصلاح خواهیم کرد. سازمان تخلف. آنها باید اطلاعات کاملی در مورد خود و واحد متخلف ارائه دهند.

به گزارش ایسنا چند روز پیش گزارش تخلف صنفی تعزیرات راه های ارتباطی مردم با این سازمان را منتشر کردیم اما بازخوردی که از مخاطبان دریافت کردیم حاکی از آن بود که 135 سامانه وسیله ارتباطی مردم برای اعلام گرانی، فروش مجدد، احتکار و اختفا خارج از شبکه بوده است. عرضه، تقلب، عدم افشا و امتناع از تحویل کالا و غیره. آنها خیلی کارآمد نبودند و کارایی لازم را برای بسیاری نداشتند. به همین دلیل دلیل یکی از معاونان اداره علائم تجاری را جویا شدیم.

پاسخ قائم مقام موسسه به اجرای احکام حبس به شکایات شهروندان از سامانه 135

محمدعلی اسفنانی، رئیس اداره امور اجتماعی و پیشگیری از زندان ها در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: واقعیت این است که سیستم ما 135 حساس و قابل دسترسی است هم تنظیمات تلفن گویا و هم پورتال. به عنوان مثال، افراد ممکن است با داشتن فروشگاهی در یک خیابان خاص که کم و بیش فروش داشته باشد، سوء استفاده را به ما گزارش دهند. همین دو شب پیش به من اطلاع دادند که یکی از مراکز استان به ما گفته بود گوشتی که در حال تحویل است مشکل دارد و بلافاصله با رئیس گشت اصلاح و تربیت به اتفاق مدیر کل دامپزشکی استان هماهنگ کردیم. بخش، از بخش بازدید کرد و گزارش تصویری را برای من ارسال کرد خوشبختانه مشکل و سوء تفاهم وجود نداشت و در نهایت فردی که این گزارش را به ما داده بود از نتیجه بازدید مطلع و رضایت داشت. گاهی متأسفانه این امکان برای ما وجود ندارد که نتیجه یک گزارش را به فردی که آن را گزارش کرده است گزارش کنیم که این موضوع باعث شکایت مردم می شود.

وی افزود: گاهی از ما شکایت می کنند، مثلا می گویند فلان کالا را از فلان فروشگاه خریده ایم اما محصول آن معیوب است یا گران به فروش رسیده است. این شکایت باید به همراه مشخصات کامل شاکی شامل کد ملی و شماره تماس و مشخصات صنعت متخلف از جمله نام، شماره پروانه کسب و یا حداقل محل دقیق تخلف و مشخصات در سامانه ما ثبت شود. نوع شاکی وضعیت پرونده

اسفنانی ادامه داد: بسیاری از پرونده هایی که از ما شکایت شده اما به پایان نرسیده، مواردی است که متاسفانه در ارائه اطلاعات اشتباهی رخ داده است که ما نمی توانیم آن را برطرف کنیم، مثلا اطلاعات صنفی نادرست است. لذا پرونده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت بایکوت شده و دیگر برای ورود و رسیدگی برای ما ارسال نمی کنند لذا از عزیزان تقاضا دارم اطلاعات کامل و شماره تماس بگذارند تا در صورت امکان تماس، اخذ و تکمیل اطلاعات وجود دارد و در عین حال به مردم قول می‌دهیم در این زمینه با جدیت بیشتری عمل کنیم و در صورت وجود ایراد در سامانه‌های 135 حتماً آن را برطرف خواهد کرد.

مدیر کل سابق زندانهای استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، کلیه بازرگانان موظفند جواز کسب خود را به گونه ای در فروشگاه نصب کنند که در معرض دید مشتری باشد و لذا مردم باید نام و شناسه کسب و کار خود را مشاهده کنند. اگر اتحادیه این کار را نکند، او هم مرتکب تخلف شده است و مردم هم می توانند همین را به ما بگویند. اگر به دلایلی امکان ارائه این اطلاعات برای مردم وجود نداشت، حداقل آدرس دقیق را به ما بگویید.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.